je kan ruim 10 000 keer per seconde wisselen van 1 naar 0 en anderssom. Daar kan je ook nog een leuk prgm omheen maken. Als het altijd regelmatig 0 en dan 1 is, kan je misschien wel 60 000 keer wisselen.
Je TI84+ heeft 2 poorten, een miniUSB, en een I/O. miniUSB is qua software zeer moeilijk, ben ik zelf bij vastgelopen en opgegeven. I/O kan je 2 signalen tegelijk sturen. daarmee kon ik met 1 van die signalen een primitieve toongenerator maken, en er zijn er zelfs die liedsjes op de GR zetten, dan een box eraan koppelen en dan het liedje kunnen luisteren.
Het is echter vrij moeilijk, dus hoeveel ASM kan je al.
(kan je een fatsoenlijke snake maken zonder bcall's?)
De spanning die erop staat is ongeveer 4 volt (kan iets meer of minder zijn), maar je kan er bijna geen stroom door laten lopen, dan heb je een kleine elektronische schakeling nodig om het signaal te versterken.
Een afstandsbediening? Heb je al eens geprobeerd één signaal te versturen en kijken of je die uberhaupt ontvangt. (Ik probeerde een soort van afstandsmeter te maken met geluid, maar liep uiteindelijk vast omdat een microfoon niet gevoelig was
Edit

Tussen de Ground en de Middle en tussen de Ground en de top kan een spanning staan, afhankelijk van de instructie van het prgm